Producenci
Promocje
Taśma LED 640 SMD 2835 24V 10W 150lm/W zimna 6000K - hermetyczna IP65
Taśma LED 640 SMD 2835 24V 10W 150lm/W zimna 6000K - hermetyczna IP65
8,16 € 6,96 € 6,64 € 5,66 €
mb.
Odbiornik LED do profili aluminiowych - Mono - 12-24V 5A - C5020000
Odbiornik LED do profili aluminiowych - Mono - 12-24V 5A - C5020000
13,55 € 10,32 € 11,02 € 8,39 €
szt.
Taśma LED RGBW 150 SMD 4w1 12V 7.2W + ciepła 3000K
Taśma LED RGBW 150 SMD 4w1 12V 7.2W + ciepła 3000K
6,00 € 4,80 € 4,88 € 3,90 €
mb.
Sterownik z zasilaczem napięciowym LED - RGB/RGB+W - 24V 75W - 230V - PB-75-24-4
Sterownik z zasilaczem napięciowym LED - RGB/RGB+W - 24V 75W - 230V - PB-75-24-4
56,50 € 33,29 € 45,94 € 27,06 €
szt.
Pilot LED - RGB+CCT - 1 strefowy - RT5
Pilot LED - RGB+CCT - 1 strefowy - RT5
30,29 € 23,77 € 24,62 € 19,33 €
szt.
Taśma LED COB RGB 768 chips 24V 14W
Taśma LED COB RGB 768 chips 24V 14W
15,13 € 12,00 € 12,30 € 9,76 €
mb.
Ściemniacz LED do puszki fi60 - Mono - 3V - EDS-2801P
Ściemniacz LED do puszki fi60 - Mono - 3V - EDS-2801P
23,75 € 19,61 € 19,31 € 15,95 €
szt.
Sufitowa oprawa natynkowa MODO 1xGU10 - ruchoma - biała
Sufitowa oprawa natynkowa MODO 1xGU10 - ruchoma - biała
16,31 € 13,10 € 13,26 € 10,65 €
szt.
Złącze - konektor do taśmy LED RGB 10mm - typ "+" do lutowania
Złącze - konektor do taśmy LED RGB 10mm - typ "+" do lutowania
0,56 € 0,34 € 0,46 € 0,28 €
szt.
Złącze do taśmy LED - KLIP - RGB 10mm jednostronne z przewodem
Złącze do taśmy LED - KLIP - RGB 10mm jednostronne z przewodem
0,76 € 0,52 € 0,62 € 0,42 €
szt.
Naświetlacz LED 200W 80lm/W czarny- VT-200-B
Naświetlacz LED 200W 80lm/W czarny- VT-200-B
88,20 € 80,93 € 71,71 € 65,80 €
Żarówka LED GU10 10W biała zimna 6400K 1000lm - VT-271
Żarówka LED GU10 10W biała zimna 6400K 1000lm - VT-271
4,02 € 3,21 € 3,27 € 2,61 €
szt.
Odbiór przesyłki

Przesyłka w trakcie doręczania


Odbiór przesyłki Sklep eLED.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę doręczenia przesyłki przez firmę kurierską czy Pocztę Polską, i nie podaje numerów kontaktowych do kurierów. W momencie wysłania paczki z magazynu wysyłamy również wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego, dzięki któremu mogą Państwo śledzić drogę przesyłki. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się przesyłka, sprawdzić można na stronie internetowej spedytora, po wpisaniu numeru listu przewozowego. Jeżeli zależy Państwu na tym, aby skontaktować się z kurierem, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem danej firmy kurierskiej.

Odbiór przesyłki od kuriera

Szanowny Kliencie pamiętaj że przy odbiorze przesyłki masz zawsze prawo do sprawdzenia jej stanu!


Odbiór przesyłki Poniżej zamieszczamy klika przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę.

Pamiętaj aby przy odbiorze dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego, czy przypadkiem nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione lub zamoczone. Sprawdź też czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane bądź poprzecinane. Jeżeli wszystko jest w porządku podpisz spedytorowi list przewozowy. W wypadku gdy wybrałeś płatność "za pobraniem" przekaż spedytorowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

Po odebraniu przesyłki otwórz ją i sprawdź w obecności spedytora, czy dostawa jest kompletna (zgodna z załączonym dowodem zakupu), a produkty są nieuszkodzone. Gdyby spedytor odmówił poinformuj go, że w wypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

Jeżeli wygląd przesyłki wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Poproś kuriera o protokół szkody. Pamiętaj aby wypełnić wszystkie pola protokołu szkody i zachować jego kopię. Podczas spisywania protokołu szkody pamiętaj aby został on wypełniony zgodnie z stanem faktycznym. W protokole szkody należy uwzględnić z stanem faktycznym wszelkie powstałe uszkodzenia jak i również zastosowane zabezpieczenia na przesyłce (jak np. taśmę zabezpieczającą, wszelkiego rodzaju wypełniacze oraz zabezpieczenia, folie ochronne, pudełka kartonowe, naklejki ostrzegawcze itp.). Spisanie wszelkich tych informacji może jedynie wpłynąć pozytywnie na proces rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o taką informację.

Jeżeli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe spedytora, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Firmy Kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona ponowna data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas niezwłocznie najlepiej w ciągu 24h. W tym celu wyślij do nas wiadomość e-mail (wraz z załącznikami - zdjęciami, skanem protokołu szkody). W wiadomości podaj numer zamówienia oraz opisz co dokładnie się stało z przesyłką. W załączeniu wyślij także zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza opakowania wraz z wypełnieniami przesyłki (folie bąbelkowe, styropian, itp.).

Adres e-mailowy do przyjmowania reklamacji z tytułu uszkodzeń przesyłek: sklep@eled.pl.

O dalszym postępowaniu reklamacyjnym będziemy powiadamiać Cię drogą e-mailową lub telefoniczną.


Gwarantowane bezpieczne opakowanie
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: (32) 445 09 84

Email: sklep@eled.pl

Waluty
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium