49,86 zł
40,54 zł
56,78 zł
46,16 zł
1 749,00 zł
1 421,95 zł
29,74 zł
24,18 zł
49,96 zł
40,62 zł
69,84 zł
56,78 zł
86,22 zł
70,10 zł
33,87 zł
27,54 zł
42,52 zł
34,57 zł
29,74 zł
24,18 zł
24,61 zł
20,01 zł
216,00 zł
175,61 zł
323,22 zł
262,78 zł
383,83 zł
312,06 zł
70,58 zł
57,38 zł
3,44 zł
2,80 zł
155,00 zł
126,02 zł
74,42 zł
60,50 zł
20,00 zł
16,26 zł
52,25 zł
42,48 zł
37,70 zł
30,65 zł
113,76 zł
92,49 zł
184,28 zł
149,82 zł
98,66 zł
80,21 zł
231,23 zł
187,99 zł
142,27 zł
115,67 zł
117,10 zł
95,20 zł
85,15 zł
69,23 zł
360,57 zł
293,15 zł
167,46 zł
136,15 zł
197,69 zł
160,72 zł
Przesyłka w trakcie doręczania
Sklep eLED.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę doręczenia przesyłki przez firmę kurierską czy Pocztę Polską, i nie podaje numerów kontaktowych do kurierów. W momencie wysłania paczki z magazynu wysyłamy również wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego, dzięki któremu mogą Państwo śledzić drogę przesyłki. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się przesyłka, sprawdzić można na stronie internetowej spedytora, po wpisaniu numeru listu przewozowego. Jeżeli zależy Państwu na tym, aby skontaktować się z kurierem, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem danej firmy kurierskiej.
Odbiór przesyłki od kuriera
Szanowny Kliencie pamiętaj że przy odbiorze przesyłki masz zawsze prawo do sprawdzenia jej stanu!
Poniżej zamieszczamy klika przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę.
Pamiętaj aby przy odbiorze dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego, czy przypadkiem nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione lub zamoczone. Sprawdź też czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane bądź poprzecinane. Jeżeli wszystko jest w porządku podpisz spedytorowi list przewozowy. W wypadku gdy wybrałeś płatność "za pobraniem" przekaż spedytorowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.
Po odebraniu przesyłki otwórz ją i sprawdź w obecności spedytora, czy dostawa jest kompletna (zgodna z załączonym dowodem zakupu), a produkty są nieuszkodzone. Gdyby spedytor odmówił poinformuj go, że w wypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.
Jeżeli wygląd przesyłki wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Poproś kuriera o protokół szkody. Pamiętaj aby wypełnić wszystkie pola protokołu szkody i zachować jego kopię. Podczas spisywania protokołu szkody pamiętaj aby został on wypełniony zgodnie z stanem faktycznym. W protokole szkody należy uwzględnić z stanem faktycznym wszelkie powstałe uszkodzenia jak i również zastosowane zabezpieczenia na przesyłce (jak np. taśmę zabezpieczającą, wszelkiego rodzaju wypełniacze oraz zabezpieczenia, folie ochronne, pudełka kartonowe, naklejki ostrzegawcze itp.). Spisanie wszelkich tych informacji może jedynie wpłynąć pozytywnie na proces rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o taką informację.
Jeżeli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe spedytora, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Firmy Kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona ponowna data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas niezwłocznie najlepiej w ciągu 24h. W tym celu wyślij do nas wiadomość e-mail (wraz z załącznikami - zdjęciami, skanem protokołu szkody). W wiadomości podaj numer zamówienia oraz opisz co dokładnie się stało z przesyłką. W załączeniu wyślij także zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza opakowania wraz z wypełnieniami przesyłki (folie bąbelkowe, styropian, itp.).
Adres e-mailowy do przyjmowania reklamacji z tytułu uszkodzeń przesyłek: sklep@eled.pl.
O dalszym postępowaniu reklamacyjnym będziemy powiadamiać Cię drogą e-mailową lub telefoniczną.
-
- Masz pytania?
Pracujemy pon. - pt.: 8:00 - 16:00
ELED ul. Rabsztyńska 16 32-310 Klucze, Polska
- Tel.: (32)4450984
- E-mail: sklep@eled.pl