
- Taśmy LED
- Sterowniki LED
- Profile aluminiowe LED
- Profile aluminiowe LED systemowe
- Zasilacze LED
- Żarówki LED
- Świetlówki LED
- Panele LED
- Naświetlacze LED
- Moduły LED
- Oprawy domowe i biurowe
- Oprawy przemysłowe
- Oprawy zewnętrzne
- Oświetlenie uliczne LED
- Osprzęt elektryczny
- Oświetlenie świąteczne LED
- Wyprzedaż
- Usługi
Nowości
Promocje



Zasilacz napięciowy hermetyczny do puszki IP66 12V 0.83A 9.96W - A1012Y
20,59 zł
16,74 zł

Taśma LED COB 320 chips 12V 8W 90lm/W ciepła 3000K CRI90+
26,98 zł
21,93 zł

Lampa uliczna LED 120W 16800lm 140lm/W Samsung LED - Dimm 1-10V / PWM - VT-122ST
1 252,69 zł
1 018,45 zł

Taśma LED COB 480 chips 24V 12W 90lm/W neutralna 4000K CRI90+
36,99 zł
30,07 zł

Profil aluminiowy (podpłytkowy) LED UNI-TILE12 PLUS 180 st. anodowany z kloszem - 2mb
66,68 zł
54,21 zł

Profil aluminiowy LED GROOVE10 anodowany z kloszem - 2mb
24,99 zł
20,32 zł

Profil aluminiowy LED LINEA-IN20 TRIMLESS surowy z kloszem - 4mb
96,54 zł
78,49 zł

Taśma LED COB 320 chips 12V 8W 90lm/W neutralna 4000K CRI90+
26,98 zł
21,93 zł


Oprawa świetlówkowa do LED 2x60cm T8 - ZEFIR-LED 218

Lampa elewacyjna LED POLE SIDE - 6W 4500K 230V - grafitowa

Plafon LED 18W 4500K sufitowy - Strod

Taśma LED RGBW 300 SMD 24V 14.4W + zimna 6000K - hermetyczna IP65

Profil aluminiowy LED AMBI12 anodowany - 2mb

Panel LED naścienny - Mono - 4 strefowy - 12-24VDC - EDS-2805T2-W

Uchwyt prosty ocynk do profilu aluminiowego LED SURFACE10 - kpl. - 2 szt.

Taśma LED RGBW 180 SMD 12V 8.6W + neutralna 4500K - hermetyczna IP65

Lampa ogrodowa stojąca 1x E27 99cm - CITY 11836 R AL

Świecąca kostka brukowa LED LedBruk Lento transparentna 8x7,5x7,5x6 cm

Taśma LED CCT 300 SMD 5050 12V 14.4W 33lm/W (3000K-6000K) - hermetyczna IP65

Ściemniacz z zasilaczem LED 72W - prądowy 250-1500mA - 230V - EDS-2504


Girlanda ogrodowa do żarówek LED - 10mb - 10 gniazd E27 - EKO6918
147,99 zł
120,32 zł

Przesyłka w trakcie doręczania

Odbiór przesyłki od kuriera
Szanowny Kliencie pamiętaj że przy odbiorze przesyłki masz zawsze prawo do sprawdzenia jej stanu!

Pamiętaj aby przy odbiorze dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego, czy przypadkiem nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione lub zamoczone. Sprawdź też czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane bądź poprzecinane. Jeżeli wszystko jest w porządku podpisz spedytorowi list przewozowy. W wypadku gdy wybrałeś płatność "za pobraniem" przekaż spedytorowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.
Po odebraniu przesyłki otwórz ją i sprawdź w obecności spedytora, czy dostawa jest kompletna (zgodna z załączonym dowodem zakupu), a produkty są nieuszkodzone. Gdyby spedytor odmówił poinformuj go, że w wypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.
Jeżeli wygląd przesyłki wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Poproś kuriera o protokół szkody. Pamiętaj aby wypełnić wszystkie pola protokołu szkody i zachować jego kopię. Podczas spisywania protokołu szkody pamiętaj aby został on wypełniony zgodnie z stanem faktycznym. W protokole szkody należy uwzględnić z stanem faktycznym wszelkie powstałe uszkodzenia jak i również zastosowane zabezpieczenia na przesyłce (jak np. taśmę zabezpieczającą, wszelkiego rodzaju wypełniacze oraz zabezpieczenia, folie ochronne, pudełka kartonowe, naklejki ostrzegawcze itp.). Spisanie wszelkich tych informacji może jedynie wpłynąć pozytywnie na proces rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o taką informację.
Jeżeli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe spedytora, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Firmy Kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona ponowna data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas niezwłocznie najlepiej w ciągu 24h. W tym celu wyślij do nas wiadomość e-mail (wraz z załącznikami - zdjęciami, skanem protokołu szkody). W wiadomości podaj numer zamówienia oraz opisz co dokładnie się stało z przesyłką. W załączeniu wyślij także zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza opakowania wraz z wypełnieniami przesyłki (folie bąbelkowe, styropian, itp.).
Adres e-mailowy do przyjmowania reklamacji z tytułu uszkodzeń przesyłek: sklep@eled.pl.
O dalszym postępowaniu reklamacyjnym będziemy powiadamiać Cię drogą e-mailową lub telefoniczną.


-
- Masz pytania?
Pracujemy pon. - pt.: 8:00 - 16:00
ELED ul. Rabsztyńska 16 32-310 Klucze, Polska
- Tel.: (32)4450984
- E-mail: sklep@eled.pl
