1 749,00 zł
1 421,95 zł
56,78 zł
46,16 zł
42,52 zł
34,57 zł
29,74 zł
24,18 zł
294,00 zł
239,02 zł
49,96 zł
40,62 zł
69,84 zł
56,78 zł
27,04 zł
21,98 zł
29,74 zł
24,18 zł
24,61 zł
20,01 zł
100,96 zł
82,08 zł
20,48 zł
16,65 zł
49,50 zł
40,24 zł
110,59 zł
89,91 zł
57,91 zł
47,08 zł
25,80 zł
20,98 zł
130,00 zł
105,69 zł
403,00 zł
327,64 zł
166,28 zł
135,19 zł
75,00 zł
60,98 zł
111,25 zł
90,45 zł
237,95 zł
193,46 zł
237,95 zł
193,46 zł
163,90 zł
133,25 zł
43,00 zł
34,96 zł
163,90 zł
133,25 zł
220,35 zł
179,15 zł
73,70 zł
59,92 zł
220,35 zł
179,15 zł
212,00 zł
172,36 zł
158,60 zł
128,94 zł
W sklepie internetowym eLED.pl oferujemy klika możliwości dostawy zakupionych produktów. O dobór odpowiedniej przesyłki, dba system informatyczny, który proponuje odpowiedni typ przesyłki w zależności od wartości zamówienia, wagi czy też przesyłki gabarytowej.
Aby sprawdzić koszt dostawy Twojego zamówienia, umieść w koszyku wszystkie produkty, które chcesz zakupić, a następnie wybierz sposób dostawy oraz formę płatności – koszty dostawy zostanie automatycznie obliczony i wyświetlony na ekranie. Koszty dostawy w zależności od sposobu płatności oraz formy przedstawiają także poniższe tabele.
INPOST - Paczkomaty 24/7
Forma płatności | Koszt dostawy | Bezpłatna wysyłka |
---|---|---|
Przedpłata / kredyt kupiecki | 19,99 zł | od 1000 zł |
Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez Inpost Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://inpost.pl/regulaminy.
INPOST - Kurier
Forma płatności | Koszt dostawy | Bezpłatna wysyłka |
---|---|---|
Przedpłata / kredyt kupiecki | 23,50 zł | od 1000 zł |
Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez Inpost Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://inpost.pl/regulaminy.
GLS - Kurier
Gabaryt przesyłki | Forma płatności | Koszt dostawy | Bezpłatna wysyłka |
---|---|---|---|
Standardowa przesyłka | Przedpłata / kredyt kupiecki | 25,90 zł | od 1000 zł |
Standardowa przesyłka | Pobranie (płatność u kuriera) | 33,90 zł | nie dotyczy |
Przesyłka dłużycowa ≤ 2mb | Przedpłata / kredyt kupiecki | 29,90 zł | od 1000 zł |
Przesyłka dłużycowa ≤ 2mb | Pobranie (płatność u kuriera) | 38,90 zł | nie dotyczy |
Forma dłużycowej dostawy obowiązuje w zamówieniach, w których to znajdują się profile aluminiowe LED o długościach 1mb i 2mb, które ze względu na format i niestandardowe długości nie mogą zostać nadane jako standardowa przesyłka kurierska. Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez General Logistics Systems Poland Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin.
Ambro Express / Raben - Kurier
Gabaryt przesyłki | Forma płatności | Koszt dostawy | Bezpłatna wysyłka |
---|---|---|---|
Przesyłka dłużycowa ≤ 3mb | Przedpłata | 225,90 zł | nie dotyczy |
Przesyłka dłużycowa ≤ 4mb | Przedpłata | 228,90 zł | nie dotyczy |
Forma dłużycowej dostawy obowiązuje w zamówieniach, w których to znajdują się profile aluminiowe LED o długościach 3mb i 4mb, które ze względu na format i niestandardowe długości nie mogą zostać nadane jako standardowa przesyłka kurierska.
INPOST - Paczkomaty (Paczka w Weekend)
Forma płatności | Koszt dostawy | Bezpłatna wysyłka |
---|---|---|
Przedpłata / kredyt kupiecki | 25,99 zł | od 1000 zł |
Opcja dostawy "Paczka w Weekend" z dostawą paczki do paczkomatu w weekend udostępniania jest automatycznie od czwartku od godziny 14:00 do piątku do godziny 10:00, na produktach które posiadają czas dostawy "do 48 godzin". Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez Inpost Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://inpost.pl/regulaminy.
GLS Kurier - przesyłki międzynarodowe (UE / Eksport)
Kraj dostawy | Koszt dostawy | Przewidywany czas transportu |
Informacje dodatkowe |
---|---|---|---|
Austria | 102,98 zł brutto | 2 dni | |
Belgia | 127,35 zł brutto | 3 dni | |
Bułgaria | 175,65 zł brutto | 4 dni | |
Chorwacja | 128,66 zł brutto | 3-4 dni | |
Czechy | 80,21 zł brutto | 2 dni | |
Dania | 119,51 zł brutto | 3 dni | z wyłączeniem Wysp Owczych i Grenlandii |
Estonia | 137,50 zł brutto | 2-3 dni | |
Finlandia | 212,79 zł brutto | 5-7 dni | |
Francja | 150,27 zł brutto | 3-4 dni | dotyczy kontynentu |
Hiszpania | 207,56 zł brutto | 4 dni | dotyczy kontynentu |
Holandia | 118,79 zł brutto | 3 dni | |
Luxemburg | 123,86 zł brutto | 2 dni | |
Litwa | 105,45 zł brutto | 2-3 dni | |
Łotwa | 113,86 zł brutto | 2-3 dni | |
Niemcy | 99,50 zł brutto | 2 dni | |
Portugalia | 206,27 zł brutto | 4-5dni | dotyczy kontynentu |
Rumunia | 159,12 zł brutto | 3 dni | |
Słowacja | 100,08 zł brutto | 2 dni | |
Słowenia | 142,29 zł brutto | 3 dni | |
Szwecja | 173,04 zł brutto | 4-6 dni | |
Węgry | 108,35 zł brutto | 2 dni | |
Włochy | 154,32 zł brutto | 3-4 dni | |
Pozostałe kraje UE oraz poza UE | wycena indywidualna |
Cena przesyłki uzależniona jest od kraju dostawy towaru. Koszty dostawy dotyczą przesyłek o maksymalnej wadze do 30kg. Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez General Logistics Systems Poland Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin.
Odbiór osobisty
Każdy zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym magazynie.
Towar możliwy jest do odbioru po otrzymaniu informacji e-mailowej ze sklepu w dniach pon. -pt. w godzinach 8:00 - 16:00.
Adres do odbioru zamówień: ELED ul. Rabsztyńska 16, 32-310 Klucze
Dodatkowe informacje
Każdy z produktów posiada informację o przybliżonym terminie wysyłki. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Usługi dodatkowe (dotyczy opcji Kurier Inpost):
- dostawa w sobotę
- doręczenie od 17:00 do 20.00
O szczegóły i możliwości wykupienia opcji dodatkowych dla dostawy zapytaj Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia.
Usługi dodatkowe (dotyczy opcji Kurier GLS):
- dostawa w sobotę
- doręczenie na następny dzień do 10:00
- doręczenie na następny dzień do 12:00
- odbiór przesyłki od klienta
O szczegóły i możliwości wykupienia opcji dodatkowych dla dostawy zapytaj Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia.
Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
- Tak. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz informacjami dotyczącymi sposobu śledzenia statusu przesyłki. Po kliknięciu na link zawarty w wiadomości e-mail zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony która umożliwia śledzenie statusu przesyłki.
Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?
- Nie przejmuj się! Kurier podejmie do dwóch prób doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia, paczka trafi do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i po krótki czasie zostanie odesłana do nas.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?
- Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
- Do każdego zamówienia zawsze dołączamy dokument WZ oraz paragon lub fakturę VAT (w zależności od opcji zaznaczonej przy składaniu zamówienia).
Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
- W takiej sytuacji, przede wszystkim należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Szczegóły bezpiecznego odbioru paczek oraz spisywania protokołu szkody znajdziesz na stronie Odbiór przesyłki.
Co zrobić, gdy moja przesyłka jest nie kompletna lub znajduje się w niej inny produkt?
- Bardzo nam przykro, że tak się stało! Czasem zdarzają się pomyłki przy kompletowaniu i nadawaniu paczek – w końcu jesteśmy tylko ludźmi. 😉 Skontaktuj się z nami i przekaż nam co się stało. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Czy mogę zmienić adres wysyłki zamówienia?
- Tak. Zmiana adresu doręczenia z naszej strony możliwa jest do momentu przygotowania paczki do wysyłki. Jeśli Twoja paczka została już wysłana pamiętaj że samodzielnie możesz ją przekierować na inny adres poprzez stronę spedytora którym zostało wysłane zamówienie.
Dlaczego w koszyku nie mogę wybrać opcji wysyłki Paczkomatu skoro ją oferujecie?
- O wybór odpowiedniej przesyłki dba system informatyczny sklepu, który proponuje odpowiedni typ przesyłki w zależności od wartości zamówienia, wagi czy też przesyłki gabarytowej. Jeśli w koszyku nie widzisz możliwości wybrania dostawy do Paczkomatu, najprawdopodobniej posiadasz produkty które nie mogą zostać wysłane tą dostawą ze względu na wagę czy rozmiar przesyłki. System wtedy zaproponuje Ci jedną z najlepszych możliwości dostawy Twoich produktów.
Czy do złożonego już zamówienia mogę jeszcze coś domówić lub je zmodyfikować?
- Oczywiście istnieje możliwość modyfikacji zamówienia. Modyfikacja taka możliwa jest do nadania statusu zamówienia "przyjęte do realizacji". Po nadaniu takiego statusu Twoje zamówienie trafia już do realizacji.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadzwoń lub napisz - z przyjemnością pomożemy.
+48 32 445 09 84 Napisz do nas
-
- Masz pytania?
Pracujemy pon. - pt.: 8:00 - 16:00
ELED ul. Rabsztyńska 16 32-310 Klucze, Polska
- Tel.: (32)4450984
- E-mail: sklep@eled.pl