Producenci
Nowości
Koszty Dostawy

Wysłka

W sklepie internetowym eLED.pl oferujemy klika możliwości dostawy zakupionych produktów. O dobór odpowiedniej przesyłki, dba system informatyczny, który proponuje odpowiedni typ przesyłki w zależności od wartości zamówienia, wagi czy też przesyłki gabarytowej.

Aby sprawdzić koszt dostawy Twojego zamówienia, umieść w koszyku wszystkie produkty, które chcesz zakupić, a następnie wybierz sposób dostawy oraz formę płatności – koszty dostawy zostanie automatycznie obliczony i wyświetlony na ekranie. Koszty dostawy w zależności od sposobu płatności oraz formy przedstawiają także poniższe tabele.

 

 

Inpost Paczkomaty 24/7

INPOST - Paczkomaty 24/7

Forma płatności Koszt dostawy Bezpłatna wysyłka
Przedpłata / kredyt kupiecki 19,99 zł  od 1000 zł 

Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez Inpost Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://inpost.pl/regulaminy.

 

 

Kurier Inpost

INPOST - Kurier

Forma płatności Koszt dostawy Bezpłatna wysyłka
Przedpłata / kredyt kupiecki 23,50 zł  od 1000 zł 

Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez Inpost Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://inpost.pl/regulaminy.

 

 

Kurier GLS

GLS - Kurier

Gabaryt przesyłki Forma płatności Koszt dostawy Bezpłatna wysyłka
Standardowa przesyłka Przedpłata / kredyt kupiecki 25,90 zł  od 1000 zł 
Standardowa przesyłka Pobranie (płatność u kuriera) 33,90 zł  nie dotyczy
Przesyłka dłużycowa ≤ 2mb Przedpłata / kredyt kupiecki 29,90 zł  od 1000 zł
Przesyłka dłużycowa ≤ 2mb Pobranie (płatność u kuriera) 38,90 zł nie dotyczy

Forma dłużycowej dostawy obowiązuje w zamówieniach, w których to znajdują się profile aluminiowe LED o długościach 1mb i 2mb, które ze względu na format i niestandardowe długości nie mogą zostać nadane jako standardowa przesyłka kurierska. Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez General Logistics Systems Poland Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin.

 

 

Kurier Raben / Ambro Express

Ambro Express / Raben - Kurier

Gabaryt przesyłki Forma płatności Koszt dostawy Bezpłatna wysyłka
Przesyłka dłużycowa ≤ 3mb Przedpłata 225,90 zł  nie dotyczy
Przesyłka dłużycowa ≤ 4mb Przedpłata 228,90 zł  nie dotyczy

Forma dłużycowej dostawy obowiązuje w zamówieniach, w których to znajdują się profile aluminiowe LED o długościach 3mb i 4mb, które ze względu na format i niestandardowe długości nie mogą zostać nadane jako standardowa przesyłka kurierska.

 

 

Inpost Paczkomaty (Paczka w Weekend)

INPOST - Paczkomaty (Paczka w Weekend)

Forma płatności Koszt dostawy Bezpłatna wysyłka
Przedpłata / kredyt kupiecki 25,99 zł  od 1000 zł 

Opcja dostawy "Paczka w Weekend" z dostawą paczki do paczkomatu w weekend udostępniania jest automatycznie od czwartku od godziny 14:00 do piątku do godziny 10:00, na produktach które posiadają czas dostawy "do 48 godzin". Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez Inpost Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://inpost.pl/regulaminy.

 

 

Kurier GLS - wysyłka zagraniczna

GLS Kurier - przesyłki międzynarodowe (UE / Eksport)

Kraj dostawy Koszt dostawy Przewidywany
czas transportu
Informacje dodatkowe
Austria 102,98 zł brutto 2 dni  
Belgia 127,35 zł brutto 3 dni  
Bułgaria 175,65 zł brutto 4 dni  
Chorwacja 128,66 zł brutto 3-4 dni  
Czechy 80,21 zł brutto 2 dni  
Dania 119,51 zł brutto 3 dni z wyłączeniem Wysp
Owczych i Grenlandii
Estonia 137,50 zł brutto 2-3 dni  
Finlandia 212,79 zł brutto 5-7 dni  
Francja 150,27 zł brutto 3-4 dni dotyczy kontynentu
Hiszpania 207,56 zł brutto 4 dni dotyczy kontynentu
Holandia 118,79 zł brutto 3 dni  
Luxemburg 123,86 zł brutto 2 dni  
Litwa 105,45 zł brutto 2-3 dni  
Łotwa 113,86 zł brutto 2-3 dni  
Niemcy 99,50 zł brutto 2 dni  
Portugalia 206,27 zł brutto 4-5dni dotyczy kontynentu
Rumunia 159,12 zł brutto 3 dni  
Słowacja 100,08 zł brutto 2 dni  
Słowenia 142,29 zł brutto 3 dni  
Szwecja 173,04 zł brutto 4-6 dni  
Węgry 108,35 zł brutto 2 dni  
Włochy 154,32 zł brutto 3-4 dni  
Pozostałe kraje UE oraz poza UE wycena indywidualna

Cena przesyłki uzależniona jest od kraju dostawy towaru. Koszty dostawy dotyczą przesyłek o maksymalnej wadze do 30kg. Przesyłki doręczane są zgodnie z Regulamin Świadczenia Usług przez General Logistics Systems Poland Spółka z o.o. , dostępnym pod adresem https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin.

 

 

Odbiór osobisty

Odbiór osobistyKażdy zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym magazynie.
Towar możliwy jest do odbioru po otrzymaniu informacji e-mailowej ze sklepu w dniach pon. -pt. w godzinach 8:00 - 16:00.

Adres do odbioru zamówień: ELED ul. Rabsztyńska 16, 32-310 Klucze

 

 

Dodatkowe informacje

Termin dostawy    Termin dostawy

 

Każdy z produktów posiada informację o przybliżonym terminie wysyłki. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

Dodatkowe opcje dla dostaw    Dodatkowe opcje dla dostaw

 

Usługi dodatkowe (dotyczy opcji Kurier Inpost):

  • dostawa w sobotę 
  • doręczenie od 17:00 do 20.00

O szczegóły i możliwości wykupienia opcji dodatkowych dla dostawy zapytaj Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia.

 

Usługi dodatkowe (dotyczy opcji Kurier GLS):

  • dostawa w sobotę
  • doręczenie na następny dzień do 10:00
  • doręczenie na następny dzień do 12:00
  • odbiór przesyłki od klienta

O szczegóły i możliwości wykupienia opcji dodatkowych dla dostawy zapytaj Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia.

 

Gdzie wysyłamy    Gdzie wysyłamy

 

Gdzie wysyłamy

 

FAQ    FAQ

 

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

  • Tak. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz informacjami dotyczącymi sposobu śledzenia statusu przesyłki. Po kliknięciu na link zawarty w wiadomości e-mail zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony która umożliwia śledzenie statusu przesyłki.

Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

  • Nie przejmuj się! Kurier podejmie do dwóch prób doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia, paczka trafi do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i po krótki czasie zostanie odesłana do nas.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?

  • Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

  • Do każdego zamówienia zawsze dołączamy dokument WZ oraz paragon lub fakturę VAT (w zależności od opcji zaznaczonej przy składaniu zamówienia).

Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

  • W takiej sytuacji, przede wszystkim należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Szczegóły bezpiecznego odbioru paczek oraz spisywania protokołu szkody znajdziesz na stronie Odbiór przesyłki.

Co zrobić, gdy moja przesyłka jest nie kompletna lub znajduje się w niej inny produkt?

  • Bardzo nam przykro, że tak się stało! Czasem zdarzają się pomyłki przy kompletowaniu i nadawaniu paczek – w końcu jesteśmy tylko ludźmi. 😉 Skontaktuj się z nami i przekaż nam co się stało. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.

Czy mogę zmienić adres wysyłki zamówienia?

  • Tak. Zmiana adresu doręczenia z naszej strony możliwa jest do momentu przygotowania paczki do wysyłki. Jeśli Twoja paczka została już wysłana pamiętaj że samodzielnie możesz ją przekierować na inny adres poprzez stronę spedytora którym zostało wysłane zamówienie.

Dlaczego w koszyku nie mogę wybrać opcji wysyłki Paczkomatu skoro ją oferujecie?

  • O wybór odpowiedniej przesyłki dba system informatyczny sklepu, który proponuje odpowiedni typ przesyłki w zależności od wartości zamówienia, wagi czy też przesyłki gabarytowej. Jeśli w koszyku nie widzisz możliwości wybrania dostawy do Paczkomatu, najprawdopodobniej posiadasz produkty które nie mogą zostać wysłane tą dostawą ze względu na wagę czy rozmiar przesyłki. System wtedy zaproponuje Ci jedną z najlepszych możliwości dostawy Twoich produktów.

Czy do złożonego już zamówienia mogę jeszcze coś domówić lub je zmodyfikować?

  • Oczywiście istnieje możliwość modyfikacji zamówienia. Modyfikacja taka możliwa jest do nadania statusu zamówienia "przyjęte do realizacji". Po nadaniu takiego statusu Twoje zamówienie trafia już do realizacji.

 

Inne    Inne

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadzwoń lub napisz - z przyjemnością pomożemy.

+48 32 445 09 84 Napisz do nas

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: (32) 445 09 84

Email: sklep@eled.pl

Waluty
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium